joi, 5 iunie 2008

who knows???


Exista o fraza care imi place mult.... o stiu inca de pe vremea cand iubeam vorbele:

"Cand ma gandesc
Ca te gandesti
Ca ma gandesc la tine
Gandeste-te ca ma gandesc
Ca te gandesti la mine"

........ placut, nu? Atat de multe ganduri .... daruite celui drag..........


E usor sa inchizi ochii si sa te gandesti la tot ce este permis sau nepermis, la tot ceea ce ai si mai vrei... la el / ea..... dar cand realitatea se imbina cu un imaginar pe care nu il controlezi, iar pleoapele iti sunt deschise.... stii cum sa reactionezi???


Gasesc atat de multe raspunsuri, dar nici unul potrivit... normal ma descurc in astfel de situatii, unele imi plac ... insa acum e ciudat sa aflu ca unele imi displac total, poate din cauza ca ....... imi placi tu.......... who knows????


Imi vine sa rad, sa tip, sa adorm, sa sar, sa fug, sa scap, sa uit, sa o iau de la capat............. sunt in dilema, sau nu ma recunosc????????

Intrebare intrebatoare: Oare sunt eu?????????? :o))

Sunt ciudata uneori............ copil nebun.... cum imi spune Rux .... oare sa fie adevarat???
Hmmmmm.............

Cred ca am iar o zi funny si ciudata.
Imi iubesc viata............. pentru ca sunt eu! Incerc sa fiu eu!

2 comentarii:

Feeling away spunea...

Copil nebun....un copil bun care este mare..si a crescut asa cum a vrut el..cum au vrut ei, cum am vrut noi, suntem ceea ce suntem si suntem multumiti cu noi....Daca in unele momente intram in panica ...ne sunam...suflete pereche, un sentiment ciudat de nebun, placut , frumos, catifelat...ca o petala de trandafir pe care o mangai cu obrajii tai fini...Atatea sentimente traite...si atatea sentimente de trait....iubesc ca te iubesc si ma gandesc ca ma gandesc mereu la tine...esti copilul nebun care are acea nebunie plina de viata, o nebunie pozitiva..si daca spui, hai mai Rux....totul va fi bine (mainile in aer...ca strig si eu cu tine!)...a ta...a mea...si iar a ta, Rux

Day spunea...

atat de multe cuvinte...sentimente insirate, ganduri marturisite... prietena mea draga :o))
Si m-am obijnuit cu tine.....

Miss u!
Pentru ca vorbele putine spun mai mult!

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele