luni, 2 iunie 2008

Poate

Sa-ti treci mana usor prin psrul meu.
Sa ma privesti stiind ca gandurile noastre joaca un joc interzis, sa ma saruti pe coltul buzelor, ca un salut platonic, sau ca o despartire.
Sa te intreb cuminte daca pot sa te tin de mana.
Sa spui da? .... Parfumul tau sa-mi ramana impregnat in haine, in piele… in suflet.
Sa stau ghemuita în bratele tale pe bancheta din spate a unui taxi.
Sa ne plimbam fara directie prin ploaie.
Sa nu stim niciodata cat e ceasul si daca mai trebuia sa ajungem undeva. Nicaieri, dar cu tine, asta e o destinatie buna.
Sa nu-ti spun niciodata prea mult, dar sa stii mai mult decat ti-as putea spune.
Sa-ti ascult vocea la telefon si toate problemele unei zile lungi sa imi se para mici, mici.
Sa spui da, cu privirea, la întrebari pe care nici nu ti le-am adresat.
Sa stii cat de mult mi-as dori sa fiu langa tine acum. Toate astea imi par mai putin decat o himera.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele