marți, 17 iunie 2008

"de-ar fi sa credem tot...."


Uneori simt ca ma invart intr-un carusel ..... dar stiam ca in 5 minute se opreste si de cele mai multe ori muzica e placuta, iar calutii par veseli si colorati .... in mintea mea insa lucrurile se petrec cu totul si cu totul diferit.

"Mi se pare totul innorat, cerul pare negru de furie ... nu ma insel, incepe o ploaie lenta care imprastie multimea din jurul meu.... toti acei copii draguti cu bucle acum plang speriati, pasii devin agitati .... ma uit in jur si deodata ma trezesc singura .... si ploua, ploua.
Sunt uda si rece ..... as vrea sa fug, dar ceva ma tine in loc ... e o spaima teribila in inima mea si nu inteleg ce se petrece.
Ma indreptam spre calutul meu roz si zambaret cand deodata, intr-o fractiune de secunda am inghetat si lumea a devenit a mea.... eu singura si teama.....

Ma chinuie un gand OARE CE SA FAC???
Simt cum totul devine din ce in ce mai pustiu.... iar el se uita fix la mine. Incerc sa scap de acesata spaima, sa ma mobilizez cumva si sa uit imaginea lui.... nu reusesc...
La stanga nimeni, iar in dreapta TU cu ochi rosii.....
Ma sperii si plang...... de nicaieri se aude o muzica, iar TU te invarti.... acum panica din inima mea creste si simt ca nu ma pot uita, dar vreau sa vad, sa te vad..... tot mai mult vreau sa te vad.
Tip si..... reapare soarele, vocile se aud, isr copiii zburda voiosi prin balti.

TU esti acolo, roz cum te stiu si zambesti la mine......
Acum zambesc si EU...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele