vineri, 6 iunie 2008

nebuniile... oare "curg" precum cascadele??????




Ufffff...... 3 saptamani!.......... maine plec........ va fi placut din prisma faptului ca vom fi iar noi 2, poate ne regasim.......... si pentru ca va fi un eveniment cu totul si cu totul special.... holcimistii, sunt cei mai dragi clienti pe care i-am intalnit.... oameni cu asteptari si cu principii... carora imi face placere sa le dau "Buna ziua!" si-mi pare rau cand trebuie sa ne luam "La revedere!"

Inca mai sunt stresata din pricina unor mici amanunte... cum ar fi cupele, acele cupe care mi-au mancat o luna din existenta :o(( SINCER!!!!!!!!! si din cate se pare tragedia mea si a acestor cupe continua..... voi fi impacata cu mine cand le voi vedea in mana fericitilor invingatori .... voi rasufla usurata....

Mici obstacole apar mereu pe ultima suta de metrii, dar ne pastram calmul, respiram adanc si ..... (unii fumeaza o tigara, sunt de-a dreptul exasperati daca nu trag un fum!!) ... ascult o melodie buna......... pe gustul meu, posibil un Michael Bolton... mereu ma aduce cu picioarele pe pamant sau ma face sa cad in visare, orice varianta imi convine.............. dar in situatia de fata prefer ceva mai energic.............

Am inca starea de spirit buna, desi a sunat telefonul......... si am raspuns. De ce?

Astept sa se scurga timpul, sa treaca orele, sa imi fac o floricica pe unghii, sa ma simt speciala, sa fac un dus rece si sa ma "scufund" in spuma...... iar acel miros de soare sa ma faca sa uit ca urmeaza .............. nervi de otel din cauza bagajului :o)))

Ma gandesc de 4 ore ce sa iau la mine.... ceva simplu, lejer, practic, sexy, elegant.... de seara, de zi, de somn, ..........si pot continua (insa tac... ii voi plictisi probabil pe barbatii ce vor citi printre randuri)..... important este ca trebuie sa fac ACEL bagaj de calatorie.

Iubesc calatoriile... daca sunt bine acompaniata... ajung sa le ador..... pe ele sau pe _ _ ??? :o))

Abia astept momentul sa strig "Misiune indeplinita", iar bagajul sa fie gata de plecare.... iar eu ca de obicei sa intarzii, pentru ca sunt obsedata de acea intrebare stupida: "Am uitat ceva? Am luat tot?" si trebuie sa ma uit prin jur, sa caut prin dulap .......... nu pot sa las bagajul asa, pana la plecare, mai adaug eu ceva.......... e inutil sa te certi cu mine, bagajul meu e cum vreau eu.... incarcat pana face "POC-POC" :o))) :oP

Dar realitatea din aceste clipe este ca astept acele minunate cupe......... dupa ce le vad....... plec!

Cate ganduri.... unele se leaga si de el! Imi e dor sa fim iar nebuni.....

Dar mai bine ma gandesc la cupe......... :o)) sau la ceva de rontait... yes! :oP

Gata!.... revin peste o saptamana cu o povestire inedita din Poiana si un lung sir de poze......

Vreau sa cred in noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele