luni, 2 iunie 2008

Ratacind pe plaja


Am iesit trandind usa dupa mine.Nu m-am uitat in urma mea, doar parul imi zbura in bataia vantului si lacrimi curgeau.... dar am continuat sa merg...Lumea trecea pe langa mine, toti parca aveau un scop, doar eu eram pierduta sau asa credeam atunci. Pasii nu ma asculatau, m-au purtat pe acea plaja unde candva ... a fost un vis... el a fost visul meu... acea plaja a fost primul martor al dragostei mele, care a sters orice urma a unei nopti de pasiune.... M-am intins pe nisipul, care parca imi mangaia fiecare bucata de piele... desi era ziua, m-am dezgolit si m-am indreptat spre valuri... m-am lasat purtata de valuri, am simtit cum fiecare picatura de apa ma lovea... a durut..............Cand m-am linistit, ma indreptam spre plaja, insa nu realizasem ca noaptea isi facuse simtita prezenta, a fost mai bine, caci m-a ferit de privirile curioase din jur.M-am trantit pe nisip... sfarsita de emotii..... caci il simteam.... Stia perfect unde voi fi... si a venit..... M-a luat in brate si nu am putut sa ma lupt, vroiam... si ne-am iubit ca prima data....acolo.... si inca ne mai iubim pe aceeasi plaja!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele