sâmbătă, 7 iunie 2008

iubirea mea.... in cuvinte


Iubesc ce vad si ce ascunzi.
Iubesc ce aratzi , insinuezi.
Iubesc ce imi imaginez,
Iubesc ce este general si ce este al meu.
Iubesc ce daruiesti si ce ascunzi.
Iubesc intrebarile tale si raspunsurile.
Iubesc neclaritatile tale dar si calitatile.
Te iubesc in simplu si complex.

Iubesc ce zici, ce taci.
Iubesc amintirile tale, uitarile tale.
Iti iubesc reusitele si esecurile.
Te iubesc in sarut si in distanta.

Si iubesc ce iubesti
Eu te iubesc.
Te iubesc pentru iubire fara dublu fir
Te iubesc si daca as putea sa nu te iubesc
Stiu ca te-as iubi oricum la fel.
Deoarece pt a te iubi eu m-am nascut.

Iubesc ce esti si ce poti
Iubesc ce afirmi, ce negi
Iubesc ce zici si ce gandesti
Iti iubesc bucuria si tristetea
Te iubesc in crizele tale
Si cand esti calm.
Iubesc ce ceri si ce daruiesti
Iti iubesc mangaierile,
Iubesc momentele si eternul
Te iubesc in raiul si in infernul tau.

Te amo con orgullo de quererte por que para amarte yo he nacido... amor mio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele