miercuri, 4 iunie 2008

stupid me


Lucrurile simple sunt de cele mai multe ori in preajma noastra.... indiferent de cum mi-ai vorbit sau mi-ai demonstrat, cred ca asa este cel mai simplu.... pentru mine in nici un caz aceasta varianta nu este chiar optima, dar .... ce rost are?

Am aruncat iar patura aiurea peste mine, am deschis ochii si am gasit un gol.... intuneric si Bryan Adams care intreba: "have you ever really loved a woman?" Buna intrebarea............ sa caut un raspuns nu vreau......... nu simt nevoia de a stii................

Am privit minute intregi ceva .... un punct, am ascultat o sirena.... politia trece: vine si pleaca......eu tot privesc in zadar... noroc ca linistea din cartier este atat de profunda incat imi aud si bataile inimii, altfel nici eu nu credeam ca inca sunt treaza

Era 02:43 .......... si multe ganduri............ ceva tipic mie.......... :))

Punct si de la capat.

Azi, o alta zi..... iar langa mine este tot ceea ce mi-am dorit........ oare am orbit??
Stupid me

"În larma lumii ne-ntâlnim, o zi ca orice alta zi
Fara de bucurii, iubire, fara tristeti ne-om desparti.

But for what it's worth...
Hmmmm.............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele