marți, 17 martie 2009

de la vecin la vecin........

Uneori ma aprind atat de tare si izbucnesc ca un vulcan.... la fel de repede ma si calmez....
Aseara le-am patit pe toate si ma astept azi la o zi "superba".... oare mai rau de atat se poate..... Desi pitorescul Bucuresti, micul Paris (cum il numesc unii) mi-a oferit tot ce ma asteptam pana la aceasta varsta si lucrurile frumoase m-au inconjurat mereu, povestea de aseara m-a infuriat groaznic si mi-a produs o repulsie fata de acest oras care imi e atat de strain si atat de drag in acelasi timp.

Sa incepem cu inceputul.... dupa cateva saptamani bune de nervi continui "trasi pe sfoara", privind cascada ce se prelinge pe peretii baii mele, aseara am ajuns la apogeul enervarii (nu credeam ca exista asa ceva :((( ) datorita faptului ca mi-au taiat gazele, vecinii m-au inundat incat mi-au facut gauri in tavan (baia mea arata ca dupa razboi), mi-a cazut plapuma de la balcon si Piki (pisica mea scumpica) probabil trista de atata nebagare de seama s-a razbunat intr-un mare stil ............. pipi in patul meu!!!!!!
Asadar, la ce ma pot astepta in cursul zilei de azi, tinand cont ca tre' sa vina instalatorul sa repare la baie diverse, oamenii de la gaze sa distruga mobila la bucatarie sa gaseasca teava de gaz, deoarece e bine ascunsa :((((..... hmmmm.... nici nu mai vreau sa ma gandesc.

Stiti vorba ceea "totul va fi bineeeeeeeeeeeee!!!!" :)))))) imi vine sa rad de propria mea saptamana neagra... si culmea mai e putin si vine si ziua mea... probabil ca o voi petrece alaturi de dl instalator, dl de la gaze si zugravul......
Perfect!

Noroc ca exista Ruxi, pe care o stresez in continuu de cateva zile bune.
Thanks dear friend for everything! :)

Intr-un final as vrea sa va dau un sfat..........nu lasati vecinii sa va distruga casa, la un moment dat va fi "care pe care"......

Si cateva ganduri pentru vecini: cine va da dreptul pe langa faptul ca multi din voi sunteti misogini si prost crescuti sa mai si "furati " linistea casei.... ptr ca stiti cu totii "acasa e acasa".

Have a great day, because I have!!!!!! Gluma buna a la Dy! :))))))))



8 comentarii:

iulia spunea...

suna bine o petrecere cu domnul de la gaze, instalatorul si un pompier, in caz de incendiu =))

alibus spunea...

prima oara dupa ce m-am mutat (evident dupa inevitabila renovare) si am fost inundat mi-a venit sa bat pe cineva...noroc ca nu-mi raspundeau vecinii la usa :)). Mi-a trecut repede si mi-am luat o galetusa de var si am varuit constiincios. De atunci am am mai fost inundat de vreo 3-4 ori (si la baie si la bucatarie)...deja am inceput sa varuiesc muuuult mai bine. totul e sa nu pui la suflet.

Day spunea...

Ms de coment, Iulutz cu siguranta de ziua mea voi face chef cu dansii (exact cum ai spus)... dar cu dl pompier.... hmmm, nu ma pun :O))))

Draga mea regret ca nu pot imparti acesta bucurie cu voi, cei dragi ...

Alibus in conditiile date si criza asta, tu esti un norocos pt ca te poti reprofila si castiga un ban cinstit si din varuit / zugravit. Eu o sa ma bag pe croitorie :O)

Asa e, cu cat pui mai mult la suflet, e mai rau, dar simti ca traiesti.
De ex. aseara situatia s-a agravat si mi-a plouat in toata baia, a trebuit sa scot mobilierul afara, nu mare lucru, dar a fost de mutat ceva.... in seara asta D-zeu mai stie ce se va intampla...

Povestim... insa e ok sa stii ca mai exista persoane cu astfel de experiente sau amintiri... :)

Anonim spunea...

sau de la vecin..la vecina:))

Mai Diana mama, ai un dar de a crea Uriasul din furnica si de a sufla in fundul marii sa creezi valuri gigante...incat oamenii de langa tine se pot speria si da bir cu fugitii. Hai sa evaluam situatia...ca problema nu-i pot spune (probleme aveam doar eu la mate cand ma scotea profu la tabla si apoi ma para mamei ca-s lenesa la matematica..dar what'eva). First step: NU E CASCADA ...e sapunul lor pe chiuveta noastra si intreaga baie - chiar daca suna "amuzant", Piki intr-adevar este cea mai afectata..tocmai de aceea face pipi...nu in patul ei...IN PATUL MEU..si nu pt prima oara...!!!! sa nu mai amintim despre celelalte afectiuuni cardio respiratorii pe care le poti face de nervii proveniti de la actiunile Dianei cand Piki face fsss "Vaii vai vai vaii Pikiii mama" - nu doresc nici dusmanior mei s ai fie inculpatei in preajma cand se panicheaza...si cine mi spunea mie asta vara..nu te mai panica mai Rux..totul se rezolva...!?!?!?!?!??! AAAAA???? CINE dianaaa?????? Asa, in fine..respir adanc! Aseara am avut o terapie de glume si rasete incat vecinii dragii de ei :D:D:D :)) au simtit cum se intoarce roata..bine ca roata nu se va intoarce niciodata a.i. sa ii deschida usa o d-soara in .....anumite parti mai golashe..=)) Gata..ma plistisesc! Sa vezi maine zi de party cu toti..si de ce fac eu asta??? Pt ca iubita mea Diana sa aiba o zi de nastere cat se poate de normala....Happy B-DAy..my DAY - light:) BTW: Pupelu...=))

Anonim spunea...

...ahh am uitat sa va spun de alinierea planetelor din debara..si seturile de creme, geluri de corp, spay-uri, fixative pandantive, apelative..si ce pana lu piki o mai fi prin noul dulap din debara....aseara nu mai gaseam rigla sa masor alinierea facuta de Day a produselor cosmeticale..=))) NEBUNIEEEE malarie...obsedarie..gospodarie??? Ma aduce in stare sa fiu cat mai calma, pt a-i arata ca viata este exact cum ti-o desenezi in GAND!

Te pup my hunny,

Your Pumpking!

alibus spunea...

day,

la mine 2 din inundatii au tinut zile. vecinul vinovat nu locuieste in bloc si pana sa dam de el zgomotul picaturilor afea efectul picaturii chinezesti asupra mea...le auzeam si noaptea.

in fine...a trecut. cel putin pentru moment. culmea e ca am si asigurare incheiata (ce-i drept din obligatie), dar cred ca e mai mare chinul sa ma bazez pe ea.

p.s.: instalatorul, pompierul & comp...o puneti de un Y.M.C.A :)))

iulia spunea...

Scuze de offtopic,LA MULTI ANI!!!!!!!!!! Te astept la Focsani sa petrecem ca in vremurile bune :*

Day spunea...

Ms draga mea..... de Paste probabil voi fi pe meleagurile natale .... ce dor imi e de casa Iulia, nu credeam vrodata sa afirm asta si mai ales sa simt.....
Ms de urari draga mea si imi doresc ca voi toti, dragi mie, sa fiti sanatosi si sa va realizati intr-un mod frumos..... POP!

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele