miercuri, 25 martie 2009

idei de moment!

Sa incercam un nou joc......
Mie una mi-a placut numai gandul ca am putea expune o idee de moment, pa baza unor simple imagini :O)

Mai jos sunt expuse diverse fotografii, pentru fiecare din noi ele ar putea reprezenta ceva... :O).
Ideea este sa exprimi in scris, ideea care ti-o "inspira" imaginea in sine.
Hmmm.... ideile mele sunt clare :O)) (vezi mai jos)





1. Un gand trist, intr-un trup vesel.









2. "Mi-as da si inima pentru tine!"










3. Putin, cate putin... extaz! Mareeee........














4. Ce sweet.... Jeleuri cu blana! :O)











5. "I give all for love!"












6. Disney... copilarie :O)












7. Si gandurile prind viata...










8. Buzele mele au gust de inghetata, roz este lumea toata! :O)












9. Hmmm... right!







10. Don't be afraid! I'am here for u!










11. Imi lipsesti!... si toate gandurile mele iti apartin...












12. Verdeeeeeee... viata!







13. Cand esti mic poti fi orice... chiar si o petala :o)













14. Seara balului... Fat-Frumos... realitate!











15. Perfect love!











16. Pofta!












17. Amintiri din liceu :O)








18. Undeva in lume...
Enjoy!!!!!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Iti voi spune acasa....faza cu saracii pui nu-mi place..imi da senzatia ca i-a chinuit o tura...cum ar fi sa o vopsesti pe piki mov??? Immagine that...is not funny at all! Kiss ciuss

Day spunea...

nu nu.... vreau sa vad aici raspunsurile.... nu e corect! :O((

iulia spunea...

Superbe pozele, dar iti dai seama ca mi-e sila sa scriu ce imi transmite fiecare. Ma cunosti bine doar.. :))

Day spunea...

Hmmmm .... chiar nimeni nu vrea sa faca jocul..... cum ar spune cineva drag: "CE OAMENI!!!!"
:0))))
Inca astept un "indraznet"!!!!

Anonim spunea...

Nu va ingramaditi, am gasit o pe Piki ...ce face ea acasa cat tp noi suntem plecate: Nu stiu cum sa ti inserez foto in comentariu frate...e cam nashpa la design si soft ..sau ce-o fi el....blogspotul asta......este cam greu de utilizat....iti trimit eu poza si o pui tu:))) puuup!

Anonim spunea...

1. Soare in fundul marii
2. Tristete de robot
3. Forta gravitationala
4. Orfani
5. Mitul Androginului
6. Copilarie
7. Sounds of thoughts
8. Story of the planet
9. Smile....i-as rupe-n doua
10. Inec..despartire..tristete
11. Nunta
12. Iach...I hate frogs
13. Hai maaa!!! To opink for a little boy.
14. Timiditate!
15. Legatura
16. Imi lasa gura apa
17. Dislike
18. Franta..satuc..

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele