marți, 24 martie 2009

HOROSCOP - TEST

Azi am primit pe e-mail, un test care mi-a atras atentia.
Ceva in genul celui completat ieri ptr Alibus, insa diferit :O).

Asa ca mi-am zis sa il postez si eu pe acesta.
Sa vedem ce a iesit :O)

Regulamet:

- Daca veti fi corect, testul va va dezvalui adevarul.
- Scrieti raspunsurile voastre pe o foaie de hârtie. Nu trisati !
- Raspunsurile le veti gasi mai jos.

1. Scrieti numele unei persoane de sex opus.
Raspunsul meu: _ _ _ _ _ _.

2. Ce culoare preferati între rosu, negru, albastru, verde sau galben ?
Raspunsul meu: albastru.

3. Prima voastra initiala ?
Raspunsul meu: D

4. Luna voastra de nastere ?
Raspunsul meu: martie.

5. Ce culoare preferati între alb si negru ?
Raspunsul meu: negru.

6. Numele unei persoane de acelasi sex cu dvs.
Raspunsul meu: _ _ _ _ .

7. Cifra preferata ?
Raspunsul meu: 2.

8. Ce alegeti între Sydney sau Brisbane ?
Raspunsul meu: Brisbane (Sincer? Habar nu am unde este, cum arata - dar e new si e bine :O) )

9. Ce va place în general : lacul sau oceanul ?
Raspunsul meu: lacul.

10. Scrieti o dorinta (fiti realist!).
Raspunsul meu: (mi-am pus in gand! - e de bine :O) )

Odata terminat testul, coborâti-va privirea ...... (Nu trisati !)
Puneti-va în gând o dorinta !



Raspunsurile testului:

1. Sunteti nebuneste îndragostit(a) de aceasta persoana.
2. Daca alegeti :
- Rosu: sunteti viu(e) si viata va este plina de dragoste
- Negru : sunteti conservator (conservatoare) si agresiv(a)
- Verde : Sufeltul va este destins si stiti când sa va deconectati
- Albastru : sunteti spontan(a) si va place sa primiti dovezi de dragoste si afectiune din partea celor care va iubesc si apreciaza
- Galben : sunteti o persoana fericita si bun sfatuitor pentru cei cu moralul la pământ.

3. Initiala dvs este între:
- A-K : Aveti o mare capacitate de a darui multa dragoste si afectiune prietenilor dvs.
- L-R : Încercati sa apreciati viata dvs la maximum si viata dvs amoroasa va înflori în curând.
- S-Z : Va place sa ajutati pe ceilalti si urmatoarea dvs dragoste o sa se profileze într-o buna perspectiva.

4. Daca sunteti nascut între :
- Ianuarie-Martie : anul va fi foarte bun pentru dvs si va veti îndragosti de cineva într-un mod neasteptat.
- Aprilie-Iunie : veti avea o relatie amoroasa foarte puternica care va dura mult timp si pentru care veti n-o veti uita niciodata.
- Iulie-Septembrie : veti avea un an excelent si va interveni o schimbare majora care va ameliora viata dvs.
- Octombrie-Decembrie :viata dvs amoroasa nu va fi extraordinara, dar veti gasi poate sufletul pereche.

5. Daca ati ales :
- Negru : viata dvs va lua o noua turnura ceea ce va fi un lucru bun pentru dvs si veti fi multumit de schimbare.
- Alb : veti avea un prieten care va avea încredere totala în dvs care va face orice pentru dvs.

6. Aceasta persoana este cel(a) mai bun(a) prieten(a).

7. Este numarul de prieteni apropiati din viata dvs.

8. Daca ati ales :
- Sydney : va place aventura
- Brisbane : Stiti când sa va opriti.

9. Daca ati ales :
- Lacul : suntei loial(a) fata de prietenii dvs si sunteti îndragostit(a) ; sunteti o persoana rezervata.
- Oceanul : Sunteti spontan(a) si va place sa fiti admirat(a) de ceilalti.


Eu zic ca a iesit bine :O)
Va invit si pe voi sa faceti acest test, cu incredere! :O)))

Nice day!


Un comentariu:

Anonim spunea...

1. Scrieti numele unei persoane de sex opus.
Raspunsul meu: ………stim noi …..NPVDSus=))))

2. Ce culoare preferati între rosu, negru, albastru, verde sau galben ?
Raspunsul meu: albastru.

3. Prima voastra initiala ?
Raspunsul meu: R

4. Luna voastra de nastere ?
Raspunsul meu: Noiembrie

5. Ce culoare preferati între alb si negru ?
Raspunsul meu: alb

6. Numele unei persoane de acelasi sex cu dvs.
Raspunsul meu: Diana

7. Cifra preferata ?
Raspunsul meu: 7

8. Ce alegeti între Sydney sau Brisbane ?
Raspunsul meu: Sydney suna bine….=)) as vrea sa ajung acolo

9. Ce va place în general : lacul sau oceanul ?
Raspunsul meu: oceanul…e misterios!

10. Scrieti o dorinta (fiti realist!).
Raspunsul meu: …….(asta nu o pot spune..:d )

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele