marți, 24 martie 2009

about.... forever

Exista in viata, fie ca ne vine a crede fie ca nu... un pas foarte important, cel mai important DA din viata fiecaruia.... am impresia ca multi habar nu au in ce se baga.

Explicatii pentru acest "gest" nu sunt in masura sa dau, deoarece momentan nu am ganduri de a spune "Da" nici unui Crai sau Fat - Frumos sau Normal Guy .... oricum, basmele nu sunt pentru zilele noastre :O)
Creem basme si uitam realitatea, facem un pas fara regrete, insa o simpla semnatura ne transforma in "ceva" nou, iar peste ani ne speriem de ceea ce am ajuns. Ce rost are oare o simpla semnatura??? Hmmm.... poate linistea parintilor de a ne stii " la casa noastra", pasul catre intrarea in "randul oamenilor mari" sau mai stiu eu ce alte bazaconii create de-a lungul timpului.

Nu ma intelegeti gresit.... imi doresc sa port acea unica rochie alba din viata mea, dar la momentul "potrivit alaturi de omul potrivit" :O) .... Eu nu sunt de acord cu realitatea in care traim ... majoritatea isi distrug viata de tineri pentru ca, sincer nu sunt pregatiti pentru pasul pe care il fac, dar asta e alta poveste. Multi o fac din teribilism, interes, de gura parintilor.... putini sunt cei care stiu ca"acum e momentul " :O).... Ciudati mai suntem :O(

Job-ul meu mi-a oferit ocazia sa organizez in sfarsit si o nunta.... sincer, minunat acest sentiment, mai ales cand stii ca acele persoane fac un pas pentru ca sunt constiente si isi doresc.... asta intregeste in fiecare sentimentul de liniste si fericire si chiar faci ceva cu drag, fie ca organizezi sau faci parte din invitati si te bucuri alaturi de noua familie inchegata, de-a lungul unei seri de vis, seara lor .....

Pe cat credeam ca va fi de usor, pe atat am realizat cat de greu este, dar clar minunat .... mi-am schimbat parerea despre o nunta de vis.... acum imi doresc ceva intim pe o plaja...
.... ideea de grandios s-a sters din mintea mea....

Importante sunt atat de multe elemente de la simplul bughet de flori...

..... pantofii, rochia, costumul lui, accesuriile fiecaruia, nasii, parintii, domnisoarele de onoare, etc.

Partea cea mai grea o reprezinta nunta in sine.... de la alegerea fetei de masa, tacamurilor... meniul nu mai spun:O).... dar per intreg ansamblu este ceva nou pentru fiecare din noi..... si iti vin atat de multe idei in lunile in care efectiv trebuie sa decizi cum va fi cea mai minunata noapte din viata voastra (voi 2) :O)... incat nu stii pana in acele clipe cum va arata totul....
Pentru mine este destul de greu sa iau decizii si sa contrsuiesc idei pentru doua persoane noi, necunoscute, insa cel mai greu este sa stabilesc ce idei sa prezint, deoarece exista atat de multe variante ... iar in ziua de azi poti face chestii pe care niciodata nu ti le-ai imaginat macar..... MINUNAT!

Deci sa vezi si sa nu crezi, o nunta in ziua de azi este ceva complicat.... daca tu esti o persoana complicata, bineinteles!

Din experienta aceasta si din cautarile facute pe zeci de site-uri mi-am facut o idee cat de cat a "noptii mele"..... oare???? :O))))

Oricum, ceea ce stiu cu siguranta este melodia pe care vom dansa imbratisati, privindu-ne in ochi.

Enjoy life & love!



Poate ca o melodie te va ajuta sa iti realizezi nunta mult visata.... :O)

Voi mai scrie.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele