joi, 5 februarie 2009

.....da quando ci sei te!

Purtata de sentimente, ma regasesc din nou in aceeasi camera goala, fara perdele... fara sperante... fara nimic. Am retrait in cateva momente si din cateva priviri, toate acele clipe... nu multe, insa intense, .... are rost sa ma gandesc?

Raspunsul este NU, poate ca fiecare din noi face exact ceea ce nu trebuie, dar daca simti... cum sa te lupti cu ceva mai superior tie si care nici nu este pe intelesul tau.

Sunt momente cand un singur gest e greu de controlat, iar daca vine vorba" de o mare" de sentimente... pot spune ca nu ma simt in stare sa ma avant in lupta. Am preferat sa fac ceea ce simt, de cele mai multe ori am avut noroc, din simplul fapt ca mi-am dorit ceea ce am simtit... dar cand ma vad in fata unei situatii fara limite......

CAM ASA E:

"Un drum lung, fara intoarcere, o melodie care si azi ma face sa vibrez si un zambet de care m-am indragostit. Cine sunt eu??? "Something special".......... si asa sunt, doar ca m-am razgandit in cel mai prost moment.... oare exista asa ceva??? Atat de frumoase si simple clipe s-au strans si s-au pierdut fara motiv..... timpul trece si iar vine, niciodata nu ne da voie sa uitam. Si... de ce am uita???? :O)))

- Ar fi usor de maine sa nu ne mai sunam?

- Poate ca daca incercam, vom afla!

- OK.

Ce simplu e sa spui....ce greu e sa te tii de cuvant!"

Adun tot ce e mai frumos in jurul meu si la ce ma pot gandi in acest moment, strang totul intr-un buchet si ti-l ofer cu cel mai mare drag... tie, pentru ca intr-o zi vei sti de ce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele