joi, 18 decembrie 2008

TE ADOR!!!


Discutiile pot aduce lucruri bune cat si rele... mai ales pe mess...
Cei care au trecut prin asta, stiu si ma inteleg... este atat de interpretabil messu.

Si totusi nu ne putem opri din discutiile marunte cu prietenii, fie ele "hei, buna... c faci?" sau "fata ce ai mai facut aseara... cum? era si tipa aia?.... vai se uita la al meu? ... ce plistisita sunt, el chia nu vede?.... am tinut si eu cura asta, degeaba, .................. etc, etct, etc...."

Discutia de mai sus mi s-a parut draguta, caci ea ma adora.... buna mea prietena! Si cand ma gandesc cate amintiri am strans impreuna .... si timpul a trecut....
Am ramas tot noi si discutiile noastre, fix "soarecele si pisica"

LOL, am vrut sa -mi amintesc discutia, mi-a placut .... miss u!!!

This is for u:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele