duminică, 15 februarie 2009

ciudat in noapte

Ti se pare ciudat sa crezi ca si cele mai odioase ganduri se pot transforma in vise?
Hmmmmm....
Sa ne gandim pret de 10 minute, nuuuuu.................. prea mult, hai 2....................
De ce tinzi sa crezi ca realizezi ceva daca te uiti in jur si crezi ce vorbesc altii.....
De kkt...................
Sau mai bine de ce sa te intereseze ce spun altii despre ceea ce spui tu, faci, gandesti sau pur si simplu simti....................................
M-am saturat de ipocriti si de vise fara rost.
As spune punct si de la capat pentru ca am baut o bere si in loc sa dorm incerc sa fiu creativa , astfel incat maine sa imi dau seama ca nu gandesc rau...... ce realitate draguta :0)

Oare o sa mai inteleg ceva, sper ca da.....
Mai povestim maine......................

Oricum vb aiurea.....................
Nice my, nice u and the other u!

2 comentarii:

iulia spunea...

Nici n-am stiut ca ai blog, cu atat mai putin ca ai poze cu mine. Cred ca sunt datoare si eu cu niste poze de la nunta pe blog. Imi place mult cum scrii, te astept pe acasa :*

Day spunea...

Hei.... scriu numai tampenii de moment.... in schimb tu chiar ai talent.....
Imi este foarte dor de tine si sper ca sunteti bine!

Te rog, ar fi cazul sa prezinti cateva pozici din colectia personala :O)) ... Asteptam cu nerabdare sa vad ceva inedit de la nunta..... inca astept!

POP! te imbratisez cu drag si dor!

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele