luni, 9 februarie 2009

"Ce ai lua cu tine pe o insula pustie???"
















Ieri seara ma gandeam la lucrurile elementare ale vietii si am ajuns la o intrebare care ma bine dispune si acum, desi era des intalnita in anii de liceu... "Ce ti-ai lua cu tine pe o insula pustie? Ai 3 posibilitati...."
Hmmmmm..... cam greu, dar simplu in acelasi timp daca te cunosti putin.

Eu, in acest moment as opta pentru:
1. o persoana draga, oarecare... dispusa sa vine de una singura, deoarece nu cred ca ar fi ideal ca pe o insula pustie sa te sacaie cineva la cap, din minut in minut, cum ca "ce naiba caut eu aici, cine a ales in locul meu" NO WAY! Dar pentru ca nu suport sa fiu singura, am inceput sa cred ca acesta e cel mai important amanunt pe care trebuie sa il iau in calcul, nu doar in situatia aceasta... ci in general :0)
2. cu siguranta un aparat (something), care sper sa existe in acel moment... care sa nu se sfarseasca niciodata si sa redea toata muzica pe care o iubesc, clipa de clipa
3. un aparat foto, astfel incat daca reusim sa dam de civilizatie, sa ne bucuram de momentele trecute imortalizate pe camera..... apoi nu mai conteaza..........

Asta gandesc in acest moment.
Peste un an lucrurile se pot schimba.... asa incat, va pun si eu o mica intrebare, la care astept un raspuns sincer si ferm: "Care a ar fi cele 3 lucruri pe care le-ati lua cu voi pe o insula pustie?"

Va doresc ... sa nu ganditi prea mult si sa va lasati purtati de val.... si cine stie, poate ne intalnim pe acea insula pustie :0)







2 comentarii:

simo spunea...

dy mumos unde esti?ca nu te vad...ce as lua pe o insula pustie???mmmmhhhhhhhhhh...ei bine cand o sa te gasesc pe aceeasi insula,vei vedea,pana atunci e secret!!!te iub mult dy-ul meu si mi e dor de tine!bisous

Day spunea...

hei maimutz.... ms de coment..... pop dulce dulce pe alexa......
Misss u much...

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele