miercuri, 16 iulie 2008

Visare....

Iti poti imagina o lume numai a ta, in care sa nu existe reguli, iar totul sa fie precum ai visat, sa inchizi ochii si cand ii deschizi, incet, de teama sa nu dispari, totul sa fie real... o lume in care si cea mai mica aluzie ironica devine un compliment sau in care ura devine iubire???

Acel loc perfect unde te poti "refugia" cand ai probleme, cand vrei sa scapi de ochii lumii. Locul tau, numai al tau...alaturi doar de tine. Eu il numesc locul meu secret in care parca pot zbura , prind aripi printre toate... devin un fluturas.....

Un fir de iarba imi va gadila glezna, o floare imi va incanta privirea, o raza imi va mangaia obrajii, o adiere ma va face sa visez.

Abia astept sa pasesc din nou pe aleea cu parfum, prin randurile de petale...

Visare....

Tindem sa fim copii .... si totusi nu reusim, ne este rusine de noi in ochii altora, "oare ce va spune?" .....

Vreau sa intind mana, sa te privesc in ochi, sa zambim prosteste si sa o luam la fuga.... sa simt valurile cum ma lovesc, sa te privesc si sa visez .... la noi!

O lume perfecta .... fara oameni perfecti!

O dragoste adevarata .... ideal efemer!

Un sarut .... un inceput!

Un zambet ..... "ia-ma de mana"........................




Un comentariu:

Day spunea...

Poate ca asta sper.... ca fiecare zi sa fie un inceput, a new one .... de iubire???? cred ca as cere prea mult, dar macar sa nu cad prada monotoniei......
Poate ca inca ma invart intr-o lume in care miracolele se mai ascund la colturi de strazi, doar ca eu nu reusesc sa le gasesc... si ma chinui sa stii :)

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele