marți, 21 aprilie 2009

O fractiune de secunda..................

O fractiune de secunda .... un bubuit care efectiv ne-a asurzit ... o lovitura puternica ... un "ceva" alb e tot ce imi amintesc ... aaaa! si mult "praf alb" in masina .....

Celor care cred ca viata nu e reala sau mai stiu eu ce idei nefondate au, nu pot decat sa le spun (la fel o pot face si cei care au trecut prin ce am trecut noi) TREZITI-VA la realitate!

Ieri la orele 16:04, pe un drum drag, pe care il tot fac de cativa ani buni si pe care voi continua sa il fac ... ne intorceam spre Bucuresti (acasa) ... asa cum se intampla de Sarbatori cu totii ne reintoarcem la "baza" pentru ca ne asteapta munculita draga de a doua zi. .... si ne grabim, unde???? nimeni nu stie ... sa ne desfacem bagajele, sa ne urmarim in liniste emisiunea preferta, sa iesim cu rolele in parc sau la o bere cu amicii .... important este ca toti ne grabim pe sosele (si nu numai, chiar si in viata de zi cu zi) ... asa se grabea cineva si ieri, pe acest drum drag mie .... si s-a grabit pana a intrat in masina noastra, nu a mai apucat sa franeze .... sau poate a franat dar inevitabil distanta fiind mult prea mica ne-a lovit din plin ... si cum stateam intr-o superba coloana (asa cum e la romani de Sarbatori) ne-am facut masina sandwici ... proiectandu-ne in fundul masinii din fata, iar masina din fata intr-o alta masina....
Tot ce imi amintesc a fost o puternica bubuitura si un balon alb care m-a lovit din plin in fata ... m-am "bucurat" astfel cateva ore de un "botox" natural de toata frumusetea, nici chirurgul plastician nu avea asa izbanda ....
Au urmat ore intregi la politie, un drum anevoios pana acasa ... DAR AM AJUNS ACASA ... si multe ganduri .... atat de multe ganduri
O fractiune de secunda din partea unui "neatent" ne-a costat o masina distrusa, o sperietura care ne-a ramas adanc intiparita si .... viata e mult prea importanta sa ne prostim!

Aveti grija de voi .... ca altii nu au!
Si suntem bine, daca cuiva ii pasa in realitate... si eu si el!
Si cum ne-a spus cineva f drag :O) ... "fierul e fier nu mai conteaza, bine ca voi sunteti intregi"!
Pe acelasi drum, la intervale relativ scurte ... au mai avut loc accidente .... unele mai grave .... asa incat noi ne-am ales cu o sperietura mare, ganduri mai bune, o masina "acordeon" si "te iubesc, tu esti tot ce contezi!"

Va doresc tuturor, care va iubesc, va cunosc, va simpatizez, va admir, va plac mai putin, .... aveti grija de voi, altii nu au! Intr-o fractiune de secunda suneti singuri!

Multumim! nu stim cui.... dar cineva, undeva clar ne iubeste! Zgarieturile trec, vanataile trec, durerile trec, masinile se schimba .... important e ca suntem si am invatat ceva!

Fiecare zi e minunata.....

4 comentarii:

alibus spunea...

Am patit si eu relativ recent ceva asemanator. Desi in cazul meu urmarile au fost mult mai putin vizibile vreau sa zic ca mi-a tremurat cateva zile piciorul pe pedala. E o senzatie tare aiurea sa fi izbit parca din neant. primele secunde n-am realizat ce s-a intamplat. desi nu m-am ales decat cu numarul indoit acum am tendinta sa ma uit mai mult in oglinda decat in fata.

ce sa zic? Bine ca nu a fost mai grav! :(

alibus spunea...

si apropo, cred ca ai dezactivat ceva ca nu mi se actualizeaza postarile tale in blogroll-ul meu :)

Day spunea...

da ai dreptate! .... nu stiu ce s-a intamplat pentru ca am avut probleme cu blogul saptamanile trecute .... va trebui sa vad ce se intampla :O(
ms! :0)

Anonim spunea...

Mie imi pasa! Si stiu ca un gand bun se simte! Viata e minunata...asa cum ne-o facem noi....presiunea cu care apasa un gand nu se poate masura in nimic (deocamdata) dar sunt sigura ca voi ati fost "tamponul" unui huge accident care s-ar fi putut intampla. Nu-mi fac scenarii si nici filme in creier. Trebuie sa treceti peste si sa va bucurati ca impreuna sunteti prea puternici pentru orice eventuale "interventii din afara". My sis..I love you! ....si visele sunt viata...dintii mei din vis...s-a adeverit frate!
Va trece si greul asta cu masina...pt ca de-aia suntem alaturi sa va sustinem mereu :) cu iubire si caldura! Vorbesc la plural pt ca stiu ca nu sunt singura care gandeste asa pt voi.

te pup si ne vedem la ceaiul de la 6:)

Trully Yours,

Uninvited
=))..bine ca n-am zis best regards:))

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele