vineri, 3 aprilie 2009

Casa din vis

Aseara "m-am trezit" frunzarind o revista de decoratiuni interioare... in special m-au atras dormitoarele. Incercand sa imi fac o idee asupra imaginii unei camere de vis, unde sa ma intorc de fiecare data cu caldura, am ajuns la concluzia ca inca iubesc culoarea alba, accesoriile "imbatranite" si fotografiile persoanelor dragi.
Am inchis ochii, am vizualizat cam ce mi-as dori sa ma inconjoare si .... de dimineata cautand cateva imagini concludente despre "un gand de seara", chiar am reusit sa regasesc in imaginile de mai jos fiecare detaliu la care efectiv visam.

Am impresia ca fiecare ne dorim un loc numit "HOME SWEET HOME".

Some day......



Un comentariu:

iulia spunea...

Hmm, parca e prea mult alb.. Eu as vrea o casa cu ferestre imense, care dau spre o gradina cu multe plante, flori, papagali, etc.

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele