marți, 14 octombrie 2008

Iubiri.. ce vin si trec ...

Iubirea nu schimba lumea intr-una mai buna, dar transforma lumea noastra interioara si intima. Oricat ar fi de scurta, de fulgeratoare si de fragila, iubirea n-are nevoie de unitati de masura, de cuvinte, de judecati si rationamente.
Se insinuiaza subtil si profund in " captuseala" mintii noastre si se lipeste cu tandrete si fervoare de fiecare fir care ne compune. Indulgenta si frivola, devoratoare si tumultoasa, discreta si calma, aventuroasa si amuzanta, cu happy-end sau nu, iubirea este aceeasi, indiferent de contextele in care o plasam. Este autosuficienta.
Povestile de dragoste, chiar daca recunoastem sau nu ne umplu viata .... avem nevoie de iubire pentru a ne simti minunat!
Ce simplu este sa spui "Te iubesc!" dar cat de mult o simtim??..... au fost nenumarate momentele in care am vrut sa spun..... dar ceva ma oprea.... mi-a fost teama de o reactie, de o parere, de ce va spune.... dar am simtit.
Am realizat ca mai important e sa simti, pentru ca oamenii se schimba..... azi te iubesc maine te uita, te folosesc .... eu stiu ce simt si la ce intensitate. Asta conteaza..... totusi mi-ar placea sa iti spun!



"La ce viteza poti sa ajungi intr-un minut?????
Atat de mult te iubesc...."
:O)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele