marți, 14 octombrie 2008

Ca-n filmele cu prosti... :O))

Fiecare dintre noi avem o teama, fie prosteasca sau reala, puternica sau pur si simplu ne bantuie...... eu le am pe ale mele... cele mai multe sunt de-a dreptul tampite... :O)))) cina ma stie cunoaste, .....cum ar fi: noapte ma sperie gandul ca e o mana sub patul meu, teroarea copilariei mele, asa e daca ai un frate diabolic :O))))),..... apoi imi e frica sa nu imi sparg o vena daca apas prea tare pe ea.... sa nu o prind pe piki sub pat cand fac curat.... sa nu uit usa blocata sa nu poata intra flo..... si sirul ar putea continua la nesfarsit.... v-ati distra copios pe seama mea..... sunt inca un bebe.... tare frumoasa e viata mea.... cum ar zice mama condimentata la maxim....Dar eu vroiam sa va povestesc ceva .... o intamplare reala petrecuta acum cateva ore bune......Ca orice om dupa o zi de birou abia astepti sa te intinzi in pat si sa te rasfeti.... asa si eu... ajunsa acasa hop in pat cu pisicutza in brate..... cateva momente de relax apoi strange dupa zgatie, ca are program de distrus cat sunt la munca.... si uite asa incepe peripetia mea.....
Pusa pe treaba, ma duc in graba la ghena sa arunc ceea ce se numeste gunoi, si pe drept vorbind trebuie scos din casa..... numai ca usa mea mi-a facut-o.........Pur si simplu usa s-a trantit si uite tu cum in splendoare unei rochite de casa ma vad inchisa de propria mea persoana, in imposibilitatea de a patrunde in propria mea casa..... am o usa data naibii, se blocheaza singura...............:O)))))
Ce putea fi mai superb.... fara mobil, fara chei..... intr-o rochie, care mai bine nu era :O))))), m-am pus pe asteptat..... asteptam sa apara una din fete sa deschida usa.....
Nici nu puteti sa stiti cate chestii urate se afla pe peretii unei scari de bloc, sau cat de murdare sunt barile pe care punem noi mana in graba..... ei da, eu stiu. Am avut timp sa analizez totul, sa fac cateva exercitii, sa urc pana la etajul 10, sa ma plimb de cateva ori cu liftul.... :O))))))
Dar cel mai haios a fost momentul in care a trebuit sa dau ochii cu vecinul:
"- S-a intamplat ceva? "(si se uita numai la picioarele mele)
"- Nu, admiram scara, asteptand pe cineva." Si omul a plecat, dar s-a reintors..... cum naiba sa se intample asta la ... cred ca trecusera 6 minute.... si logic:
"- Dar ati patit ceva?"
"- Ei, daca tot va macina curiozitatea, am ramas pe afara.... am vrut sa vad cat de mult pot rezista in afara casei!" :O)))))
Cred ca a zis ca-s nebuna, insa ce rost avea sa ma enervez, trebuia sa fac caterinca si eu pe seama cuiva, ca el sigur facea pe a mea...... Sunt si vecinii astia buni la ceva..... sa te faca de ras ... sa duca vorba mai departe.....
Dar, dragii mei.... povestea continua, pentru ca eu am un noroc chior, dar va povestesc alata data....In concluzie, vorba din popor e buna.... DE CE TE FERESTI ,NU SCAPI!
Pana la urma am patruns in casa, dar dupa 40 de minute .... de relax total pe scara blocului.

:O))))))))...... :O)))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ganduri ... bune/rele